PokerTeamBasel vs Firefuckers
Am letschte frittig dr 16. Mai ischs wieder sowit gsi.... Nach unserem letschte närvezerrissende Spiel wo mir alli heads ups hän müesse gwünne um witter zcho, hän mir diesmol dänkt alles scho im Turnier z erledige..... Topmotiviert sind mir uf Böckte agreist.....
xxx
PokerteamBasel vs. Firefuckers isch agseit gsi!!!!
Mir sind uswärts go spiele uf Böckten bi de Firefuckers daheime!!!
Nachdäm mir ihri Pokerhöhli beträtte händ und d`Tür hinter uns zue gange isch, hets gheisse:
Shuffle Up and Deal!!!! xxx
Mir hän e Dealer ka, wo uns d Firefuckers fründlicherwis zur verfüegig gstellt händ, was s ganze umso lichter gmacht het....
Es isch e rächts schwierigs Spiel gsi, sodass mir nach zwei Stunde und ei Pause drzwüsche, mir immer no vollzählig ind Rundi drbi gsi sind....
Durchdas es Rauchverbot im Feindekäller ka het hän mir nomol e Pause gmacht....
....und für uns hets nid guet usgseh... Usser dr Jumpingchip vo uns, wo ungefähr 1200 Chips ka het, sind mir alli Short-Stack gsi... Sprich bi ca. 500 Chips.... Blinds 150/300!!!!
Ok, no die letschti paar züg am glimmstängeli, und denn zum
Showdown!!!! Mit e kurzi Kampfasag vom Fokerpace fürs Team mit:
"Hey Jungs, jetzt göhn mir ine und demontiere si!!!!!"...sind mir wieder zrugg...
...ca. 15 min spöter:
1. Elgringo
2. Elcubano
3. Fokerpace
4. Jumpingchip
5. ----------
6. ----------
7. ----------
8. ----------
xxx
Firefuckers?! =
GAME OVER!!!!!!!!PokerTeamBasel ?!!? = ...unterwegs nach Las Vegas!!!!
...kurz und bündig: Die entscheidendi moves im richtige momänt, wo mir mittlerwile zimlig guet druf händ, aber vorallem d tatsach dass mir uns zimlig guet kenne sodass e blick scho längt und mir wüsse wos lang goht het uns zum Sieg brocht!!
Hervorragendi Teamarbeit Jungs!!!!
Und jetzt wie immer die obligatorischi Congratz an uns sälber....
!!!!!!!!FEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!!! Congratz jungs!!!!!! Suuberi sach!!!!!!GO GO GO PokerTeamBasel GO GO GO
fokerpace