Welcome, Guest. Please login or register.

::   Home  ::   Help  ::   Search  ::   Login  ::   Register   ::  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: SwissPoker TeamCup '08 PokerTeamBasel vs Firefuckers  (Read 7237 times)
elgringo
Guest
« on: 21 May 19:21 »

PokerTeamBasel vs Firefuckers

Am letschte frittig dr 16. Mai ischs wieder sowit gsi.... Nach unserem letschte n?rvezerrissende Spiel wo mir alli heads ups h?n m?esse gw?nne um witter zcho, h?n mir diesmol d?nkt alles scho im Turnier z erledige..... Topmotiviert sind mir uf B?ckte agreist.....

xxx

PokerteamBasel vs. Firefuckers isch agseit gsi!!!!

Mir sind usw?rts go spiele uf B?ckten bi de Firefuckers daheime!!!

Nachd?m mir  ihri Pokerh?hli betr?tte h?nd und d`T?r hinter uns zue gange isch, hets gheisse: Shuffle Up and Deal!!!!

xxx

Mir h?n e Dealer ka, wo uns d Firefuckers fr?ndlicherwis zur verf?egig gstellt h?nd, was s ganze umso lichter gmacht het....

Es isch e r?chts schwierigs Spiel gsi, sodass mir nach zwei Stunde und ei Pause drzw?sche, mir immer no vollz?hlig ind Rundi drbi gsi sind....
Durchdas es Rauchverbot im Feindek?ller ka het h?n mir nomol e Pause gmacht....
....und f?r uns hets nid guet usgseh... Usser dr Jumpingchip vo uns, wo ungef?hr 1200 Chips ka het, sind mir alli Short-Stack gsi... Sprich bi ca. 500 Chips....  Blinds 150/300!!!!
Ok, no die letschti paar z?g am glimmst?ngeli, und denn zum Showdown!!!! Mit e kurzi Kampfasag vom Fokerpace f?rs Team mit:  "Hey Jungs, jetzt g?hn mir ine und demontiere si!!!!!"...sind mir wieder zrugg...   

...ca. 15 min sp?ter:

1. Elgringo
2. Elcubano
3. Fokerpace
4. Jumpingchip
5. ----------
6. ----------
7. ----------
8. ----------

xxx

Firefuckers?! =  GAME OVER!!!!!!!!

PokerTeamBasel ?!!?  = ...unterwegs nach Las Vegas!!!!

...kurz und b?ndig: Die entscheidendi moves im richtige mom?nt, wo mir mittlerwile zimlig guet druf h?nd, aber vorallem d tatsach dass mir uns zimlig guet kenne sodass e blick scho l?ngt und mir w?sse wos lang goht het uns zum Sieg brocht!! 
Hervorragendi Teamarbeit Jungs!!!!
Und jetzt wie immer die obligatorischi Congratz an uns s?lber....

!!!!!!!!FEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!  Congratz jungs!!!!!! Suuberi sach!!!!!!

GO GO GO PokerTeamBasel GO GO GO

fokerpace
Guitarman
Guest
« Reply #1 on: 22 May 19:34 »

ich sag nur, N1 !!!!
Pages: [1]
  Print  

Jump to: